YouTube-mainonta

YouTube -videomainonnan avulla erotut eduksesi

Tiesitkö, että YouTube on toiseksi suurin hakukone, heti Google-haun jälkeen? YouTubessa katsotaan videoita jopa satoja miljoonia tunteja päivittäin. Käyttäjiä jo pelkästään Suomessa on jo 2,8 miljoonaa. Näin ollen YouTube -mainonnan kautta on mahdollista tavoittaa laajoja kohderyhmiä, mutta myös hyvin kohdennetusti.

YouTube-mainonnassa voidaan hyödyntää valtavaa datamäärää ja laadukkaalla kahdennuksella saadaan erinomaisia tuloksia. Videomainonnan eri mainosratkaisut mahdollistavat kustannustehokkaan näkyvyyden ja sen tulokset ovat erittäin helposti mitattavia.

Videomainosten kohdennus

Videomainonnan etuja YouTubessa on laajat kohdennusmahdollisuudet, kuten demografiset ryhmät, kiinnostuksen kohteet, sijoittelu ja remarketing-luettelot.

Näin kampanjalla voidaan tavoittaa tarkasti rajattua ja kohdennettua yleisöä. Mainoksen yleisön voi rajata sen mukaan, keitä YouTuben käyttäjät ovat, missä he asuvat, millaista videosisältöä he katsovat ja mikä heitä kiinnostaa. Voidaan myös rajata millaisten videoiden yhteydessä mainosta ei haluta näytettävän.

Mainoskampanja YouTubeen

Toteutetaan yhdessä teille näkyvä mainoskampanja YouTubeen. Autamme teitä videon suunnittelussa ja rautaisen verkostomme avulla tuotamme teille puhuttelevan mainosvideon. YouTubessa voimme kohdentaa videon näkymään juuri sillä alueella, kuin asiakkaasi ovat ja ohjaamaan heidät verkkosivuillenne. Mikäli sinulla on jo alustaan soveltuva video, voidaan kampanja toteuttaa vieläkin ketterämmin.

Suunnitellaan yhdessä mikä on kampanjan tavoite ja mitä videolla halutaan mainostaa. Sen jälkeen voimme keskustella budjetista ja lähteä toteuttamaan kampanjaa YouTubeen.

Yhtenä mainosmuotona käytetään TrueView In-Stream – mainontaa eli ohitettavia videomainoksia. Mainos näytetään katsojan YouTubesta hakemansa päävideon aikana, ennen tai jälkeen. Videomainos on ohitettavissa 5 sekunnin katselun jälkeen.

Ota yhteyttä »